Tailsweep topp

Monday 6 February 2012

tine k home, part three


Här kommer fler bilder från Tine K home:s nya kollektion (Spring/Summer 2012) denna gång i färgskalan som jag gillar mest!

Jag gillar kopparna som det bjöds på kaffe i. Sköna i handen.

pics:seventeendoors

Svart- och vitrandiga mattor blir lätt skarpa och tar över i ett rum, därför gillar jag att den randiga mattan är i olika grå nyanser (finns även i beige/grå). Den skulle passa fint hemma i vårt kök.. På den svarta mattan ligger vita Charlie.

Here are some more pictures taken by me from Tine K Home's latest collection (spring/summer 2012).
You can see my previous post about it here.



3 comments:

  1. Snygg mugg och jag gillade faten som muggen står på. Alltid lika inspirerande miljö i dom lokalerna. Jag tyckte det var ännu finare där innan dom renoverade. Det var så snyggt ruffigt!

    Anita

    ReplyDelete
  2. Tack Ulrika för att du kom på besök, så härliga bilder. Blir lite "hemmablind" när jag går i showrummet men när jag ser dina bilder känner jag sommarkänslan, härligt.
    Hoppas vi ses snart igen,
    Kram Sanne/Tine K

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack själv, superfin kollektion och Skåne är underbart! :)
      Kram Ulrika

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.