Tailsweep topp

Saturday 24 November 2012

the socialite family


Via favoriten Sanctuary hittade jag till The Socialite Family, som jag måste tipsa om.
Men var beredd på att sätta av en lång stund när ni tittar in hos en samling riktigt coola barnfamiljer.


Den här bilden inspirerade mig massor. Jag försöker, och försöker att tillsätta lite färg i mitt hem. Men, det är ju så här luftigt och lätt jag vill ha det. Och tyngden och känslan finns i det mörkare golvet. Det räcker för mig.


Framför allt bjuder sidan på massor av fina barnrum. Ofta i sekelskifte med stora fönster och kanske med en öppen spis mitt i det hela. Ljuvligt!!

pics: The Socialite Family

 På tal om barn, så är mina småflickor med sin pappa hos farmor och farfar i Köpenhamn. För första gången på snart fyra år är jag själv i mitt eget hem. Även om jag saknar dem massor, så ska här njutas av egen tid!



2 comments:

  1. Riktigt häääärlig inspo!!!! Tack för det:) Bilden med vita soffan och lite färgklickar blev min favvo:)))

    Kraaaaaaaaam aka

    ReplyDelete
  2. a lovely family with a very fine apartment.. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.