Tailsweep topp

Thursday 14 March 2013

wonderdeco


Förra helgen nosade jag upp ett jättefint hem på Östermalm på hemnet, och nu i veckan dök det upp igen hos nya snygga inredningssajten Wonderdeco. Jag kan inte låta bli att visa några detaljbilder från den lägenheten, igen. 


Fler bilder hittar ni hos Sanna som driver Wonderdeco som bjuder på egna bilder från supersnygga hem varje vecka. Verkligen ett hett tips! 

pics: via Wonderdeco with thanks!

Supersöt tapet i barnrummet, och jag skulle kunna tänka mig något liknande till vårt andra barnrum som snart måste fixas. Grått är så fint till små tjejer.



3 comments:

  1. Det första som slog mig var HUR man går i skorna till höger på första bilden, haha! Jag är ingen klackis med andra ord.
    Fina bilder från ett fint hem. Kul att se!! Tack för all din inspiration! Kram!

    ReplyDelete
  2. Superläckert på alla sätt och vis! Tack för fin inspo!

    ReplyDelete
  3. Oj vad fint, mycket inspirerande, tack!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.