Tailsweep topp

Wednesday 18 September 2013

gold feather bracelet


j.levau blog har jag följt ett bra tag, och den sticker ut bland de andra bloggarna. Jennifer som driver bloggen lyckas nämligen med kombinationen att visa supersnygga inspirerande egna inredningsbilder och samtidigt skriva mycket starka inlägg om t.ex.föräldraskap och hälsa som verkligen berör. Och otroligt nog funkar kombinationen yta och djup alldeles ypperligt!

Pics: Jennifer/j.levau blog

Dessutom gör Jennifer fina smycken, och nu kan man vinna armbandet gold feather bracelet och den fina marmordiamanten från Bloomingville hos henne. Tips! 
 
Nu ska jag iväg och hämta en fabriksstol som jag ropat in på en auktionssida. Spännande!
 
 
 

1 comment:

  1. tusen tusen tack snälla du!!! jag blev helt rörd ju :)! sjukt kul att höra och u made my day. du är en av mina favvisar ska du veta ;). du har en skön soft känsla som jag älskar!
    kram och tack igen//jennifer

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.