Tailsweep topp

Tuesday 18 February 2014

by wonderdeco


Äntligen är Wonderdeco igång igen, och jag gillar verkligen det smakfulla hemmet som Sanna som driver Wonderdeco nyligen har besökt. Köket är så snyggt och sobert med marmorn i kombination med den enkla hyllan och det vackra porslinet.


Spana in det underbara bruna skåpet! Om det inte vore för att jag har köpstopp på bruna vintage-möbler skulle jag ge mig ut på jakt efter något liknande.
 

Snoopy Table Lamp (Flos) ser jag lite överallt just nu, och jag är väldigt sugen på att byta ut min gamla Bourgie på vårt sideboard i vardagsrummet till just en Snoopy. Jag brukar gilla saker vid första anblick, eller ej, men den här lampan har jag faktiskt lärt mig gilla med tiden, och nu tokgillar jag.

pics: via Wonderdeco

Ja, en riktigt skön stilmix har man fått till, och det kanske inte kommer som en överraskning att det är en stylist och hennes familj som bor här. Kika in hos Wonderdeco för massor av bilder, och information om hemmet.
 
 

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.