Tailsweep topp

Wednesday 19 March 2014

today's moodboard

pic: via pinterest
Jag satt och pinnande lite bilder här på morgonkvisten, och hittade denna moodboard på pinterest. Där i mitten är min bild på vår La Lampe Gras i köket. Lite kul attt se den så här i någons moodboard, som för övrigt var fint tycket jag. Kanske för att en hel del återfinns här hemma, t.ex. Thonet-stolarna och Beni Ourain-mattan. Asplunds Tati-bord skulle jag inte heller tacka nej till. Och fick jag bestämma skulle jag allra helst ha ett såpaskurat plankgolv också. I love!

Här kan ni följa mig via pinterest. Jag pinnar mest sommarhus- och terrassinspiration, men det blir lite annat också.

You know you can follow me on Pinterest, right here.

 
'
 

2 comments:

  1. Men där är ju min moodboard! Vad glad jag är över att du gillar den :-) Jag har följt din blogg ett tag och jag återkommer nästan varje dag för härlig injektion av inspiration. Jag hoppas det är ok att jag har använt din bild till ett av mina projekt. Kolla gärna in min blogg, ahomestockholm.wordpress.com
    Ha en trevlig kväll/Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag tänkte kanske att det var en läsare av bloggen. Helt ok, och kul att du lämnade en kommentar!:)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.